جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

بزرگ کردن طبیعی سینه با تغذیه و ورزش

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند سینه‌های بزرگ‌تری داشته باشند، چرا که بنظرشان لباس‌های با شکوه با سینه‌هایی کوچک یا تخت، به زیبایی جلوه نمی‌کنند.



بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

انتخاب تمرین صحیح با توجه به شکل بدن

فکر می‌کنم همه‌ی ما تا بحال متوجه شده‌ایم بعضی‌ها هیچوقت شبیه بازیگر یا ستاره‌ی خاصی نمی‌شوند، حتی اگر هر چقدر هم که می‌توانند ورزش کنند.


انتخاب تمرین صحیح با توجه به شکل بدن


مثلا، اگر شما ران و باسن پهنی داشته باشید، هیچقوت مانند کیرا نایتلی نخواهید شد. اما ممکن است اندامتان تا حدودی شبیه به بدن سلما هایک باشد.


چیزی که می‌خواهم به آن برسم این است که، همه‌ی ما یک شکل بدن خاص داریم که نمی‌توان حقه زد و آنرا شکل دیگری در نظر گرفت.


این شکل بدن، با توجه به جایی که چربی و عضلات بیشتر تجمع دارند مشخص می‌شود – مثلا در ران‌هایمان، یا شاید در پشت کتفمان.


ژنتیک، در تعیین شکل ما نقش مهمی بازی می‌کند. پس شاید نتوانید آنرا تغییر دهید، اما قطعا می‌توانید با وفق دادن ورزشتان با شکل خاص بدن خودتان، در ساخت اندامی زیبا، به تعادل برسید.


با ما تبلیغ کنید


شکل ساعت شنی


بدن شما تناسب خوب و دور کمرتان پهنای کمی دارد، این در حالی است که بالا تنه تان کمی بیشتر یا کمتر، هم اندازه‌ی پهنای رانتان است. بدن‌های شکل ساعت شنی، مهیای بدنسازی هر عضوی از بدنشان هستند.


بهترین ورزش‌ها برای این دسته، شنا، دویدن، و دوچرخه ثابت است. چنین ورزش‌هایی به شما کمک خواهند کرد تا بدون بدست آوردن توده‌ی عضلانی، تناسب اندامتان حفظ شود.


شکل گلابی


این بدین معنی است که ران‌هایتان نسبت به شانه‌ها عریض‌تر است، و شما مستعد افزایش وزن از ران هستید. با توجه به این، چیزی که احتیاج دارید انجام دادن ایروبیک و طناب زدن، و تمرکز بر ران‌ها و پایین تنه‌تان است.


همچنین شنا سوئدی و بارفیکس هم توصیه می‌شود، تمریناتی که باعث می‌شود بالاتنه‌تان حجم بیاورد.


شکل سیب


این شکل، مانند یک گلابی برعکس است، به این معنی که شما در مقایسه با ران‌هایتان قفسه سینه‌ی پهن‌تری دارید. پس با کار کردن بر روی پاهایتان، تعادل بدست خواهید آورد.


بقیه در ادامه مطلب

  ادامه مطلب ...

مزایای پوشیدن سینه‌بند ورزشی چیست؟

یک سینه‌بند ورزشی خوب، راحت است، به پوستتان فرو نمی‌رود، و کمک می کند تا عرق از بدن شما دور شود. همچنین سینه‌بندی که به خوبی اندازه‌تان باشد، می‌تواند افتادگی سینه‌ها، که عمدتا به علت افزایش سن اتفاق می‌افتد را نیز، به تاخیر بیندازد!


بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

۱۵ تمرین با استفاده از وزن بدن

عجب روزی! کارتان تا دیروقت طول کشیده، کارهای زیادی را هم بخاطر آورده‌اید که باید تا آخر هفته همه را انجام دهید، تازه در خانه هم هیچ غذایی ندارید و باید آشپزی هم بکنید. می‌خواهید ورزش هم بکنید، اما خیلی ساده وقتی برای رفتن به باشگاه باقی نمانده.

بقیه در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

بدون اینکه سینه‌هایتان آب شود ورزش کنید

برعکس اعتقادی که همه‌گیر است، هیچ رژیم غذایی، تمرین یا قرص‌هایی وجود ندارد که بتواند کنترل کند از کجای بدنتان وزن کم شود و از کجا کم نشود. به عقیده‌ی انجمن ورزش آمریکا، کاهش وزن بر روی تمام نواحی بدن که چربی در آنجا ذخیره می‌شود، از جمله سینه‌ها تاثیرگذار است.


توضیحات در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

روشی تازه برای درمان دردهای مزمن کمر

محققان با استفاده از چربی گرفته شده از شکم و تزریق آن به ستون فقرات، روش درمانی امیدوار‌کننده‌ای را مورد آزمایش قرار داده‌اند که می‌تواند به بازسازی دیسک کمر و درمان دردهای مزمن کمر منجر شود.

به گزارش فرهنگ نیوز ، مهره‌های آسیب‌دیده یکی از اصلی‌ترین علل دردهای مزمن کمر محسوب شده و از هر چهار نفر، یک نفر در طول زندگی از دیسک کمر مزمن رنج می‌برد.

 

‌مهره‌ها به وسیله صفحات انعطاف‌پذیری به نام دیسک بین مهره‌ای از یکدیگر جدا می‌شوند که از انعطاف‌پذیری لازم برای پیشگیری از ساییده شدن استخوان‌های ستون فقرات به یکدیگر برخوردار هستند.

 

دیسک‌ها دارای یک لایه خارجی سخت با یک میانه مرطوب و ژل‌مانند هستند. پس از 30 سالگی پوشش سخت خارجی به مرور سفت شده و بخش داخلی ژل‌مانند رطوبت خود را از دست می‌دهد که باعث آسیب جدی ستون فقرات می‌شود.

 

ایجاد دردهای مزمن کمر، دست‌ها و پاها از عوارض دیسک کمر محسوب می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

با سرطان سینه خداحافظی کنید...

در علم تغذیه، نوشیدنی خاصی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه مورد استفاده قرار می گیرد، دومین عامل مرگ و میر در بین زنان، سرطان و شایع ترین آن سرطان سینه است. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم با معرفی این نوشیدنی در جهت اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلا به این سرطان با کمک شما دوستان عزیز قدمی موثر برداشته باشیم. 

 

ادامه مطلب ...