جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

بهبود رابطه جنسی با مصرف نوشیدنی های گیاهی


رابطه جنسی سالم با نوشیدنی های گیاهی

شاید برای‌تان عجیب باشد که چگونه یک نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط جنسی کمک کند. در حالی که این موضوع یک اصل ثابت شده است که سلامت، تازگی و مغذی بودن  موادغذایی که مصرف می‌کنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر کیفیت و چگونگی رابطه جنسی میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها در روابط جنسی کمک کند.



بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

بدون اتو موهایتان را صاف کنید


اتوی مو، یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن موهای براق و یکدست است. ولی در دراز مدت می تواند به مو آسیب بزند. به جای اتو کردن مو از این روش برای صاف کردن موهایتان استفاده کنید.


 اگر موهای شما هم به طور طبیعی فر و مجعد است، این شانس را دارید که با روش های کاملا طبیعی آنها را به شکل‌های مختلف حالت دهید تا نرم، یکنواخت و درخشان به نظر بیایند.


کسانی که بطور طبیعی دارای موهای مجعد یا فرفری هستند، می دانند چه حسی دارد که برای داشتن موی صاف همیشه بدنبال اتوی مو باشید! اتوی مو، یکی از سریع ترین راه ها برای داشتن موهای براق و یکدست است. ولی در دراز مدت می تواند به مو آسیب بزند.

 

ادامه مطلب ...

خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ دارند، چطور لباس بخرند؟+عکس

برای اکثر خانم‌ها پیدا کردن لباسی که کاملا اندازه‌ی آنها باشد و عیب‌های بدنشان را پنهان کند، بسیار سخت است و برای خانم‌هایی که سینه‌های بزرگی دارند، پیدا کردن تاپ یا پیراهن ایده‌آل، غیر ممکن بنظر می‌رسدخوشبختانه این افراد، با لباس‌های زیر مناسب و کمی آزمون و خطا می‌توانند لباسهایی پیدا کنند که هم برایشان متناسب باشد و هم زیبا.

خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ دارند، چطور لباس بخرند؟

پیدا کردن سوتین مناسب

قبل از اینکه یک بلوز، تاپ یا پیراهن بخرید، باید اول یک سوتین مناسب پیدا کنیدسوتین باید کاملا اندازه‌ی شما باشدسایز سوتین‌تان را هر ۱ تا ۲ سال دوباره اندازه گیری کنید، مخصوصا اگر وزنتان تغییر کرده باشد.

برای تشخیص اینکه سایز سوتین شما مناسب نیست، راههای مختلفی وجود داردبعنوان مثال اگر سینه‌های شما از بالا یا اطراف سوتین بیرون می‌زند، وقت آن است که یک سوتین با سایز کاسه‌ی بزرگتر بخرید.

اگر کاسه‌های سوتین، دچار چین و چروک و فرورفتگی باشد، علامت آن است که کاسه سوتین بیش از حد بزرگ استاگر مطمئن نیستید که کدام سوتین برای شما مناسب است، سایز سوتین‌تان را در یک فروشگاه یا توسط یکی از دوستانتان چک کنید.

  ادامه مطلب ...

رفع بوی نامطبوع دستگاه تناسلی


ترشحات واژن در خانمها شامل یکسری باکتری های مفید است که برای حفظ سلامت آن ضروری و بسیار لازم هستند . در مواردی وجود دارد یک ترشحات بوی نا مطبوع داشته و سبب ناراحتی فرد و زوج او می شود .توصیه های زیر شما را درکاهش و رفع بوی نا مطبوع دستگاه تناسلی کمک می کند.محیط دستگاه تناسلی در زن و مرد از مناطقی اسات که اگر به نظافت آن توجه نشود باعث بروز آلودگی شدید و حتی بیماریهای گسترده می شود . موارد زیر در بهداشت دستگاه تناسلی-ادراری بویژه خانم ها بسیار کمک کننده است :

زدودن موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی-ادراری . استفاده از موبرهای بهداشتی که در داروخانه موجود می باشد و در اسلام نیز به استفاده از ان توجه زیادی شده بسیار مناسب است و در از بین بردن میکروب و باکتری های مرده محیط بسیار کمک می کند .

 

ادامه مطلب ...

برنامه شش هفته‌ای پوست برای عروس خانم‌ها


با وجود تمام چشم‌هایی که در روز عروسی به شما خیره می‌شوند، باید مطمئن شوید که پوستتان می‌درخشد.

بطور طبیعی، هر عروسی، در روز عروسی‌اش بخاطر احساس عشق و هیجانی که دارد، سرخ می‌شودبا این حال، برای داشتن یک پوست درخشان در روز عروسی، به برنامه ریزی و تلاش بیشتری نیاز است.

برنامه شش هفته‌ای پوست برای عروس خانم‌ها

استرس، یکی از مشکلات قبل از عروسی است که می‌تواند تعادل هورمونی شما را بهم بزند و باعث بوجود آمدن جوش‌های آزار دهنده، دانه‌های رنگی و حتی چرب یا خشک شدن بیش از حد پوست گردد.

اما نگران نباشیددستیابی به پوستی که مناسب ماه عسلتان باشد، زیاد هم سخت نیستسایما میلر، که یک درمانگر طبیعی و موسس The Last Resortاست، این برنامه‌ی فشرده‌ی شش هفته‌ای را برای قبل از عروسی طراحی کرده است تا پوست شما صاف‌تر و درخشان‌تر شود.

البته لازم به یاداوری است، مشورت متخصصین را هیچوقت نادیده نگیریدمخصوصا در مورد زمانی که می‌خواهید برای مهم‌ترین رویداد زندگی‌تان آماده شوید.

  ادامه مطلب ...