جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

اثر رابطه جنسی و زناشویی بر سلامت انسان

فواید زناشویی و رابطه جنسی

علاوه بر قلبی سرشار از عشق، رابطه عاشقانه نیز دارای فوایدی جهت حفظ سلامتی است.

برخی مطالعات علمی بیان می دارد روابط عاشقانه، لمس یکدیگرو رابطه جنسی دارای فواید بسیاری جهت حفظ سلامتی است مانند کاهش فشار خون. البته رابطه جنسی، حفظ سلامت فرد و شادی او را ضمانت نمی کند، اما تیر عشق سلامت بیشتر را به سوی شما نشانه می رود.

رابطه جنسی برای قلب مفید است.

  

آیا می خواهید سالم باشید و در عین حال به شما خوش بگذرد؟ توجه داشته باشید هر چیزی که باعث فعالیت قلب شما شود برای بدن شما نیز مفید است که این امر شامل رابطه جنسینیز می شود. تحریک جنسی باعث می گردد قلب با سرعت بیشتر بزند و در اوج لذت جنسی میزان ضربان قلب در دقیقه به اوج خود می رسد.

اما مانند ورزش، در اوج لذت جنسی نیز میزان ضربان قلب به شدت آن بستگی دارد. برخی مطالعات حاکی از آن است که میزان متوسط ضربان قلب در اوج لذت جنسی مانند میزان ضربان قلب در هنگام انجام ورزش های سبک است مانند بالا رفتن از ﭘله.  البته این مقدار برای حفظ سلامت فرد کافی نیست.

بزرگسالان باید هر هفته حداقل 150 دقیقه(دو ساعت و نیم) ورزش های هوازی متوسط انجام دهند مانند پیاده روی تند یا دوچرخه سواری.

اگر آن قدر خوش شانس نیستید که در هفته 150 دقیقه اوج لذت جنسی داشته باشید به ورزش دوچرخه سواری یا پیاده روی تند یا به رقص بپردازید.

اگر به بیماری قلبی مبتلا هستید این به آن معنا نیست که باید همیشه در رختخواب باشید. متخصصان توصیه می کنند فرد تا مادامی که قادر است فعالیت های روزمره خود را مانند بالا رفتن از پله ها به اندازه دو پایگرد انجام دهد و در ناحیه سینه  احساس درد نکند می تواند به صورت معمول رابطه جنسی داشته باشد. 

منبع: ریرکپاناپیپات پی[1]، استانیک ام اس[2]، ام ان کوتلر[3]. رابطه جنسی و قلب: نقش متخصص قلب وعروق چیست؟مجله قلب اروپا 2001؛ 22 : 201-208 .

در آغوش کشیدن یکدیگر  فشار های عصبی را از بین می برد.

بر اساس گفته محققان در آغوش کشیدن فردی که به او علاق دارید فشار خون را کاهش می دهد. در طی یک آزمایشی که در این زمینه انجام پذیرفت مشخص شد زوجینی که دست یکدیگر را به مدت 10 دقیقه می گرفتند و به دنبال آن 20 ثانیه یکدیگر را در آغوش می کشیدند عکس العمل سالم تری از خود در برابر استرس مانند صحبت در جمع نشان می دادند. در مقایسه با زوجینی که بدون لمس یکدیگر نشسته بودند زوجینی که یکدیگر را در آغوش کشیده بودند دارای:

پس همسر خود را در آغوش بکشید این امر باعث می شود فشار خون شما در حد سالم باقی بماند.

در مورد نوازش فرد بدون اهداف جنسی نیز همین اثر مشاهده شد البته این نوع نوازش فشار خون را در میان زنان کاهش می داد نه مردان.

منبع: گرون کی ام[4]، اندرسن بی جی[5]، گیردلر اس اس[6]، لایت کی سی[7]. رابطه گرم با همسر در ارتباط با واکنش پذیری قلبی عروقی. رفتاری پزشکی، 2003؛ 29:123-30.

 

حجم کار بسیار بالاست؟ پس از کار ناراحت و خسته هستید؟ بر اساس مطالعه ای که بر روی 46 زن و مرد انجام پذیرفت مشخص شد رابطه جنسی قادر است استرس زندگی در قرن 21 را کاهش دهد.

در این تحقیق شرکت کنندگان یک یادداشتی از فعالیت های جنسی خود تهیه کردند که شامل رابطه جنسی از طریق دخول یا رابطه جنسی خارجی و خود ارضایی بود. در آزمایشات مربوط به استرس از جمله صحبت در جمع و انجام محاسبات ذهنی با صدای بلند افرادی که هیچ رابطه جنسی نداشتند  دارای  سطح بالاتری از استرس بودند. و کسانی که فقط رابطه جنسی  از طریق دخول داشتند دارای فشار خون پایین تری بودند. این امر نشان می دهد که آنان با استرس بهتر کنار می آیند.

برخی افراد احساس می کنند صمیمت و اوج لذت جنسی بدون دخول باعث آرامش آنان می شود همانند ورزش و دارو. البته لزومی ندارد حتما رابطه جنسی از طریق دخول باشد هر نوع رابطه ای که به شما حس خوبی می دهد مناسب است.

منبع: برودی اس[8]. پاسخ فشار خون به استرس در افرادی که به تازگی رابطه جنسی از طریق دخول را آغاز کرده اند در مقایسه با کسانی رابطه جنسی نداشته یا گونه ای دیگر رابطه جنسی داشته اند بیشتر است . روانشناسی زیستی، 2006؛ 71:214-22 .

رابطه جنسی به صورت هفتگی بیماری ها را دفع می نماید.

محققان بیان می دارند بین رابطه جنسی و سیستم ایمنی بدن رابطه ای وجود دارد. طی تحقیقی که در پنسیلوانیا انجام پذیرفت مشخص شد دانشجویانی که یک بار یا دوبار در هفته رابطه جنسی داشتند در بدن آنان سطوح بالایی از مواد ضد بیماری وجود داشت. بعلاوه مشخص شد ایمونوگلوبولین ای(ای جی ای)[9] در افرادی که یک بار یا دوبار در هفته رابطه جنسی داشتند در مقایسه با افرادی که اصلا رابطه جنسی نداشتند30 درصد بالاتر بود. اما در افرادی که بیش از دوبار در هفته رابطه جنسی داشتند این سطح پایین بود. اما هنوز نمی توان یک جدول زمانی برای رابطه جنسی تعیین نمود. تحقیقات بیشتری لازم است تا ثابت شود رابطه جنسی هفتگی به سیستم ایمنی بدن یاری می رساند. تحقیقی دیگر مشخص شد نوازش سگ در دانشجویان باعث افزایش سطح ای جی ای می شود(اما آرام نشستن و نوازش سگ در خواب چنین تاثیری ندارد.)  ادامه دارد …


   

ژل تاخیری ویژه آقایان

آیا می دانید ریشه و علت پنهان بیش از 50 درصد

طلاقها نارضایتی جن **سی میباشد؟

این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد

محصولی فوق العاده برای تحکیم پیوند زناشویی

تجربه ای نو از احساس

دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374

این ژل جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی

 که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد

محصولی فوق العاده ویـژه زوج های جوان

ویژه متاهلین

بسیار مناسب برای زوجهایی که سالها

 است از ازدواج آنها می‏گذرد ولی از روابط

خود راضی نیستند. 

هدیه ای بی نظیر برای همسران

زوجهای جوانی که می‏خواهند زندگی زناشویی عاشقانه ای را تجربه کنند

-----------------------------------------------------------------------------------------

قیمت : 35400تومان 
قیمت : 29500 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

-----------------------------------------------------------------------------------------

 یکی از زیر مجموعه های محصولات ایموشن ژلهای مقاربتی میباشد که علاوه بر خاصیت ضد باکتریایی بعلت دارا بودن اثر بخشی متفاوت ، تاثیر بسزایی در روابط زناشوئی دارند . تمامی این ژلها دارای IRC(مجوز دارویی وزارت بهداشت و درمان ) بوده و جهت رهگیری میتوان با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و درمان صحت و سقم IRC آن را بررسی نمود . البته فروش بدون نسخه این ژلها مجاز و بصورت OTC در دسترس همگان میباشد . کلیه این ژلها بر پایه آب (water base)بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند .

قیمت : 35400تومان 
قیمت : 29500 
تومان

خرید پستی           خرید پستی

-----------------------------------------------------------------------------------------

 مجوزها:

  • دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374

  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001

  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو

  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS

  • دارای نشان CE اتحادیه اروپا

  • دارای نشان حلال

  • وزن: 75 ml

مناسب برای زوجهای جوانی که در روابط زناشویی خود دچار مشکل هستند

ژل آبی ایموشن برای تاخیر در انزال زودرس و روان کننده مهبل

جهت مشاهده عکس مجوز بهداشت و درماندر سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید.

این محصول ویژه افراد متحل می باشد

محصولی فوق العاده برای تحکیم پیوند زناشویی

تجربه ای نو از احساس

دارای مجوز بهداشت و درمان

هدیه ای بی نظیر برای همسران

زوجهای جوانی که می‏خواهند زندگی زناشویی عاشقانه ای را تجربه کنند

-----------------------------------------------------------------------------------------

          

نحوه استفاده :

مقداری از ژل را بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ دهید و پس از 30 دقیقه با آب و بدون هیچ ماده شوینده آلت را شستشو دهید. آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثر بخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را برروی آلت خود نگه داشته و پس از آن موضع را شستشو دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.