جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

رنگ‌های مختلف ادرار چه می‌گویند؟


سلامانه :کلینیک کلیولند در آمریکا، یک اینفوگرافی جالب تهیه کرده تا افراد بر اساس رنگ ادرار خود، پی به میزان سلامت یا بیماری شان ببرند.

به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» و به نقل از سایت «فاکس نیوز»، این توضیحی است درباره رنگ های مختلف ادرار:

بی رنگ، شفاف: خیلی آب می نوشید. شاید بهتر باشد کمتر آب بخورید.

بقیه در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

کنار موبایل نخوابید!



اگر شما هم شب ها موبایلتان را در کنار خود قرار می دهید، حتما ادامه ی مطلب را بخوانید .

تحقیقات نشان داده است که تلفن های همراه از خود امواج الکترومغناطیسی را ساطع می کنند که باعث اختلالات در خواب و به تعویق انداختن خواب می گردد.
خواب آرام و راحت، فشار ها و تنش های وارده به بدن ما در طول روز را از بین می برد و تعادل لازم را برای ذهن و بدن ما در شروع روز فراهم می کند و تشعشعات تلفن های همراه مزاحم این فرایند آرام سازی در بدن ما می گردد.
بقیه در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...

25 نکته طلایی برای رسیدن به وزن رویایی

آنها که به اصطلاح هیکل‌ مناسبی دارند از آمدن نوروز ناراحت نمی‌شوند که هیچ، خیلی هم خوشحال می‌شوند. چون براحتی می‌توانند لباس مناسب بخرند و بپوشند و لذتش را ببرند، اما آنها که دچار اضافه وزن هستند، خرید لباس برایشان مصیبت است؛ اما اگر کمی مانده به نوروز به این چند نکته طلایی عمل کنید، حتما می‌توانید خرید دلخواهی داشته باشید. البته با رعایت این نکته ها و کاهش وزن، سلامت شان را دوباره بازخواهند یافت. پس مقدمه را کوتاه می کنیم و سراغ اصل مطلب می رویم.

1 ـ غذا خوردن سر ساعت: اگر از همین امروز با خودتان قرار بگذارید سرساعت غذا بخورید، اولین قدم را به سوی کاهش و کنترل وزن برداشته اید. به این ترتیب مغز و معده را مقید به پذیرش، هضم و جذب موادغذایی در زمانی مشخص خواهید کرد. علاوه بر این که با گذشتن زمان غذا خوردن، برای سیرشدن ریزه خواری نمی کنید و دچار اضافه وزن نخواهید شد.

2 ـ دوستانی به نام غلات: در دو وعده، یکی صبح و دیگری بعدازظهر به عنوان میان وعده، کورن فلکس رژیمی همراه با شیر بدون چربی بخورید. این خوراکی به دلیل فیبری که دارد، باعث پر شدن حجم معده شده و مانع پرخوری می شود.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...