جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

ابزارهایی که می‌ارزد آن‌ها را بخرید!

امروزه هزاران ابزار مختلف زیبایی با کاربردهای مختلف در بازار وجود دارد. برخی از آن‌ها مفیدند، اما خیلی‌هایشان هم بی ارزشند. اینکه بتوانید تشخیص دهید کدام آن‌ها ارزش سرمایه گزاری دارد، کار سختیست. اگرچه، اگر این راهنما را مطالعه کنید، ابزارهایی را که نیاز خواهید داشت را خواهید خرید و پولتان را صرف خرید ابزارهای بی مصرف نمی‌کنید.

ابزار مدل دادن به مو

 

 

مجموعه‌ای از برس های آرایشی

داشتن مجموعه ی کاملی از برس ها، برای بدست آوردن ظاهری بی عیب و نقص ضروری است. با خرید ست کامل و با کیفیتی از برس ها خواهید توانست از هر تکنیک آرایشی استفاده کنید و به هر ظاهری که می‌خواهید دست پیدا کنید. همچنین اگر آن‌ها را منظما بشویید، مدت طولانی عمر خواهند کرد. سرمایه گزاری برای خرید مجموعه ی برس ها ارزشمند است.

برس رنگ مو تاچ بیوتی یک برس جادویی است که با دو باطری کار میکند و هیچگونه ضرری برای موهای شما ندارد.پس با خیال راحت از این برس استفاده کنید و موهای خود را به زیبایی رنگ کنید.
فقط کافی است 2 عدد باتری قلمی را در دستگاه قرار دهید

http://peypak.com/uploads/touch-beauty-8.jpgقیمت : 31,000 تومان
http://peypak.com/uploads/by.png


مقدار کافی رنگ موی معمولی را درون مخزن دستگاه بریزید دستگاه را روشن کرده و همه جای مو های خود بکشید و از رنگ کردن آسان و سریع و یکدست مو ها توسط خودتان لذت ببرید.

راهنمایی لازم و کاربردی برای شروع رنگ کردن مو ها :
باید بدانید که در مورد کلیه رنگ ها به خصوص رنگ های روشن و مد روز، باید رنگ آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید.
به یاد داشته باشید در مورد رنگ های تیره یا پوشش دهنده موهای خاکستری و سفید بهتر است از جایی که موی خاکستری یا روشن بیشتر است شروع کنید (معمولا از جلوی سر).

http://peypak.com/uploads/touch-beauty-1.jpg

کیت شخصی سفید سازی دندان

دندان‌هایی سفید و قابل توجه شما را جوان تر و جذاب‌تر نشان خواهد داد. داشتن یک کیت شخصی سفید سازی دندان، بهترین راه برای رسیدن به نتیجه‌ای پایدار است. می‌توانید هر زمانی که به آن احتیاج دارید از آن استفاده کنید و ظاهر زیبایی پیدا کنید. می‌ارزد که یکی از آنرا برای خود خریداری کنید.

سفید کردن دندان ها تنها در عرض ۱۰ دقیقه
• استفاده آسان و ایمن
• ماندگاری تاثیر
• مناسب و بسیار عالی برای استفاده قبل از مهمانی ها

سشوار

خریدن یک سشوار با کیفیت موهای شما را قوی نگاه داشته و از آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند. سشوار ابزاری است که زیاد از آن استفاده خواهید کرد، بنابراین صرف هزینه ی زیاد برای خرید یک سشوار خوب، ارزشش را دارد.


سشوار sunflower بسیار کوچک و سبک طراحی شده و با جای کمی که اشغال می کنه همراه بسیار خوبی در سفر می باشد، به راحتی می توان آن را درون ساک و یا چمدان خود گذاشت و همراه خود برد. سشوار sunflower برای افرادی که در مسافرت های خود نگران خشک کردن و شانه کردن موهایشان هستند بسیار مناسب می باشد.
سشوار مسافرتی سان فلور با توان 850 وات دارای حرار%D

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.