جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

چطور در یک ماه شکم شش تکه داشته باشیم؟

بعضی از افراد، بشدت می‌خواهند که عضلات شکمشان را پرورش دهند و شکم شش تکه شان را آشکار کننددر شرایط عادی، با نظم و انضباط و تعهد زیادی می‌توانید به نتیجه برسیداما برای اینکه رویای داشتن عضلات شش تکه در یک ماه به واقعیت تبدیل شود، کارهای بیشتری لازم است.

چطور در یک ماه شکم شش تکه داشته باشیم؟

قدم ۱

رژیم غذاییتان را پاکسازی کنیدوقتی که می‌خواهید در یک ماه، عضلات شش تکه داشته باشید، رژیم غذایی یک عامل مهم بشمار می‌آیداز مصرف غذاهای سرخ شده، فراوری شده، تصفیه شده و غذاهایی که دارای چربی اشباع بالا هستند پرهیز کنید.

بجای آنها، غذاهایی که بطور طبیعی سرشار از فیبر هستند و چربی کمی دارند مصرف کنیدمانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها، آجیل، و حبوبات.

  

قدم 

خرید محصول چسب لاغری اسلیم پچ :

بهترین راه داشتن اندامی خوب را با چسب لاغری تجربه کنید

14,000تومان


بهترین راه داشتن اندامی خوب را با چسب لاغری تجربه کنید

سریعترین و آسانترین راه لاغری

  سریعتر از همیشه به نتیجه خواهید رسید

این پد جهت کاهش چربیهای موضعی و زیر پوستی و

  کمک به سوزاندن بهتر چربی در بدن استفاده میشود

این پد محتوی روغن هسته انگور و رازیانه و شیره درخت سرو کوهی میباشد

تاثیر آنها در رفع چربی و لیپیدهای زاید بسیار اعجاب انگیز است

کاهش ۳ الی ۶ کیلو گرم وزن در ماه

1473877557 چسب لاغری اسلیم پچ

۲۳,۰۰۰ تومان


نحوه استفاده :چسب را از بسته خارج کرده ، کاغذ روی چسب را جدا نمایید.

برای کاهش وزن کلی ، چسب را روی ناحیه ناف بچسبانید .

یک عدد از پد را روی شکم ،پهلو ،ران یا هر قسمت دیگری از بدن که تناسب اندام شما را بهم زده است بچسبانید و پس از ۸ الی ۱۲ ساعت آن را بردارید. استفاده از پد همراه با ورزش نتایج بسیار بهتری دارد.
آثار فار ماکولوژی: در هنگام استفاده از این پد، با توجه به فرآیند تعرق، آب از طریق پوست دفع می شود و چربی زائد اندام مورد نظر به سرعت تحلیل رفته و باعث می شود که از حجم بافت کاسته شود و فرم مناسب و ایده ال بعد از یک دوره مصرف بوجود آید.مکانیسم اثر: این پد آنتی سلولیت گیاهی بوده که با دارا بودن مواد بسیار موثر به زیر سلولیت نفوذ کرده و باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست میگردد.
جهت تناسب اندام بهتر توصیه میشود روزانه یک عدد تا یکماه به همراه ورزش استفاده شود.
هر چسب لاغری را به مدت ۱۲ ساعت در روز استفاده کنید.

چسب لاغری (2)


هر بسته شامل ۳۰ چسب لاغری بوده که هر چسب باید ۸ تا ۱۲ ساعت روی پوست بماند.
چسب های SLIM PATCH ترکیبی از مغناطیس درمانی و درمان گیاهی است که این مساله باعث شده است این محصول در میان سایر محصولات مشابه بی رقیب باشد. چسب لاغری SLIM PATCH با کاهش ولع مصرف مواد غذایی با استفاده از مغناطیس، کاهش کالری ، بالا بردن سرعت متابولیسم بدن باعث سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن شده و همین مساله باعث کاهش وزن فرد استفاده کننده می شود.

روش استفاده از ۱۲ نیمه شب تا ۱۲ ظهر فردا می باشد.

توجه: استفاده از این پد برای خانمهای باردار و بیماران دیابتی و تیروئیدی که به افت قند خون حساس هستند بدون اجازه دکتر توصیه نمیشود

1491136983 چسب لاغری اسلیم پچ

۲۳,۰۰۰ تومان


توضیحات مربوط به چسب لاغری اسیم پچ :

چسب های لاغری بسیار موثر در کاهش وزن به صورت کاملا طبیعی بدون هیچ کونه عوارض جانبی این چسب های لاغری دارای مواد طبیعی هستندو با تحریک غدد درون ریز عمل می کنند غددی که میزان سوخت و ساز بدن را کنترل می کنند و متابولیسم و سوخت چربی ها و کربوهیدراتها و قندبدن را تسریع می کند و بدین ترتیب وزن فرد به کار گیرنده کاهش می یابد این چسب از جمع شدن چربی های اظافه در بدن جلوگیری می کند و گردش خون را تسریع می کندو علاوه بر کاهش وزن در سم زدایی بدن موثر است چسب لاغری اسلیم پچ مکمل رژیمی بوده که برگرفته از طب سوزنی
مشرق زمین می باشد.

1402661307 چسب لاغری اسلیم پچ

قیمت : ۲۳,۰۰۰ تومان



آثار فار ماکولوژی:

در هنگام استفاده از این پد، با توجه به فرآیند تعرق، آب از طریق پوست دفع می شود و چربی زائد اندام مورد نظر به سرعت تحلیل رفته و باعث می شود که از حجم بافت کاسته شود و فرم مناسب و ایده ال بعد از یک دوره مصرف بوجود آیدرفتن چربی های زیر پوست می گردد.

مکانیسم اثر :

این پد آنتی سلولیت گیاهی بوده که با دارا بودن مواد بسیار موثر به زیر سلولیت نفوذ کرده و باعث از بین رفتن چربی های زیر پوست میگردد جهت تناسب اندام بهتر توصیه میشود روزانه یک عدد تا یکماه به همراه ورزش استفاده شود.
چسب لاغری اسلیم پچ دارای مواد طبیعی هستند و با تحریک غدد درون ریز عمل می کنند.
غددی که میزان سوخت و ساز بدن را کنترل می کنند و متابولیسم و سوخت چربی ها و کربوهیدراتها و قند بدن را تسریع می کند و بدین ترتیب وزن فرد به کار گیرنده کاهش می یابد.
این چسب از جمع شدن چربی های اضافه در بدن جلوگیری می کند و گردش خون را تسریع می کندو علاوه بر کاهش وزن در سم زدایی بدن موثر است.
این پد جهت کاهش چربیهای موضعی و زیر پوستی و کمک به سوزاندن بهتر چربی در بدن استفاده می شود.
این پد محتوی روغن هسته انگور و رازیانه و شیره درخت سرو کوهی میباشد که تاثیر آنها در رفع چربی و لیپیدهای زاید بسیار اعجاب انگیز است.

1466858019 چسب لاغری اسلیم پچ

قیمت : ۲۳,۰۰۰ تومان

خرید محصول چسب لاغری اسلیم پچ :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

14,000تومان

۲

از مصرف مایعات پر کالری اجتناب کنیداگر می‌خواهید که در یک ماه به عضلات شش تکه دست بیابید،کالری‌های بی فایده‌ای که در نوشیدنی‌های شکردار مانند نوشابه، قهوه و چای شیرین موجود است را حذف کنید.

بجای آنها می‌توانید آب بنوشیدزیرا بدن شما را هیدراته می‌کند و کالری هم ندارددپارتمان کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که زنان در روز۲.۷ لیتر و مردان ۳.۷ لیتر آب مصرف کنند.

روی عضلات شکمتان کار کنیداما به جای اینکه فقط عضلات بالایی شکمتان را تمرین دهید، تمرین‌هایی انجام دهید که روی کل عضلات شکمتان تمرکز می‌کند تا تعادل برقرار شودبعضی از این تمرین‌ها از این قرارندبالابردن پا، جک‌نایف یا قیچی،کرانچ و کرانچ پهلو با توپ یوگا، خم شدن به پهلو و غیره.

قدم ۳

استفاده از توپ یوگا، عضلات شکم بیشتری را بکار می‌گیردهر کدام از تمرینات را بطور متوالی برای ۱۵ تا ۲۰ بار، بدون اینکه بینش استراحت داشته باشید تکرار کنیدسپس ۶۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره همه‌ی آنها را انجام دهیدکل این مراحل را برای ۴ تا ۶ بار تکرار کنید.

قدم ۴

تمرینات کاردیو انجام دهیداگر می‌خواهید که بعد از یک ماه عضلات شش تکه تان را ببینید، باید تمرینات کاردیو را برای سوزاندن لایه‌ی چربی که روی عضلات شکمتان را پوشانده نیز، با بقیه‌ی تمرینتان ترکیب کنیدتمرینات کاردیو را سه بار در هفته بصورت متناوب انجام دهید.

نمونه هایی از این تمرینات، دویدن، دوچرخه سواری، بالا رفتن از پله، شنا، و قایقرانی است۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش کاردیو را با کمی وقفه انجام دهیدمثلا بعد از ۱۵ دقیقه گرم کردن، ۱۵ مرتبه و هر بار بمدت ۳۰ ثانیه با حداکثر سرعت بدوید و بین هر ۲ مرتبه، ۳۰ ثانیه استراحت کنیدسپس با ۱۵ دقیقه سرد کردن، ورزشتان را به پایان برسانید.

قدم ۵

این دو نوع تمرین را با هم انجام دهیدتمرینات کاردیو را روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام دهید و تمرینات شکمی را در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبهحداقل بمدت ۳۰ دقیقه دوچرخه سواری کنید یا آهسته بدوید.

قدم ۶

به اندازه‌ی کافی بخوابیدحالا که تمرینات شدیدی انجام می‌دهید، باید به مقدار کافی بخوابید تا بدنتان بطور مناسب ریکاوری شوددر طول خواب، بدن شما هورمون‌هایی ترشح می‌کند که از آنها برای ترمیم استفاده می‌کندمرکز کنترل بیماریها، توصیه می‌کند که بزرگسالان بین ۷ تا ۹ ساعت در شب بخوابند.

هشدار

اگر قبلا هرگز ورزش نکرده‌اید یا به مدت طولانی کم تحرک بوده‌اید، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشکتان مشورت کنید.

نکات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.