جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

چرا هندی ها موهای پر پشتی دارند؟



هندی‌ها از آن قوم‌هایی هستند که همیشه گیسوان بلند و پرپشت و درخشان‌ آنها زبانزد خاص و عام بوده است. کافی است فقط یکبار در زندگی خود فیلم هندی دیده‌باشید تا برای همیشه یادتان بماند که هندی‌ها چه موهای خارق‌العاده‌ای دارند تا جایی که می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند اما واقعا چه رازی پشت این موهای زیبا و درخشنده وجود دارد، چرا همه آنها بدون استثنا موهایی پرپشت دارند؟

 برای جواب دادن به این سؤال اولین چیزی که به ذهن‌مان رسید، این بود که سراغ طب سنتی هندی‌ها برویم تا ببینیم در این طب برای سلامت موها چه توصیه‌هایی شده است.
 

 

خرید محصول رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez :

شما با استفاده از گچ مو می توانید در عرض چند ثانیه بله دقیقا 5 ثانیه موهای خود را به صورت کاملا فشن رنگ کنید!

18,000تومان

رنگ موی موقت هات هیوز

Hair Chalk Hot Huez

شما با استفاده از گچ مو می توانید در عرض چند ثانیه

بله دقیقا 5 ثانیه موهای خود را به صورت کاملا فشن رنگ کنید
!

شامل چهار رنگ بنفش، صورتی، سبز و آبی

نگران از بین بردن این رنگ ها از موهایتان نباشید ...


گچ مو هات هیوز، به راحتی با شستشو از موی سر شما پاک میشود.

جدید ترین وسیله برای آرایش موی سر

رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  28800تومان

توجه :این محصول دارای دو کیفیت متفاوت می باشد فروشگاه برمودا نمونه درجه یک را برای شما ارسال خواهد کرد.

نمونه کیفیت پایینتر قیمت پایینتری دارد

با داشتن رنگ موی موقت و طبیعی هات هیوز، دیگر لازم نیست ساعت های متمادی موهای خود را آغشته به رنگ های شیمیایی کنید تا موهای شما رنگ بگیرد. دیگر لازم نیست برای رنگ کردن و های لایت کردن مو هزینه های سر سام آور به آرایشگاه ها بپردازید! فقط کافی است دسته ای از موی خود را در بین گچ رنگ مو هات هیوز قرار دهید و به آرامی بر روی مو بکشید و موی خود را های لایت کنید. گچ مو هات هیوز، به راحتی با شستشو از موی سر شما پاک میشود. پکیج رنگ موی موقت هات هیوز شامل 4 رنگ بنفش، صورتی، سبز و آبی می باشد.

رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  28800تومان

خرید پستی رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


با این گچ ها دیگر هیچ آسیبی به موی شما وارد نمیشود ...

این رنگ مو اصلا شیمیایی نیست و کاملا طبیعی می باشد


جذاب ترین و زیبا ترین رنگ مو برای همه افراد

رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


اگر وقت ندارید به آرایشگاه بروید یا دوست دارید

هر روز موهای خود را به یک رنگ شاد در بیاورید


هات هیوز به کمک شما آمده

و مو های زیبا و رنگارنگ را در اختیار شما قرار می دهد ...


رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  28800تومان


رنگ مو گچی هات هیوز برای همه افراد با هر سنی مورد استفاده قرار میگیرد.

حتی کودکان نیز بدون هیچ گونه عوارض شیمیایی میتوانند از آن استفاده کنند.


رنگ مو هات هیوز به راحتی بعد از شستشو از بین می رود و رنگ اولیه مو بر میگردد.

اگر به یک مسابقه میخواهید بروید یا طرفدار یک تیم هستید


با این رنگ مو به آسانی میتوانید به آن شکلی که میخواهید برسید.

رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


رنگ مو هات هیوز در چهار رنگ شاد سبز، آبی، صورتی وبنفش می باشد

با ترکیب این رنگ ها موی زیبا و دوست داشتنی داشته باشید ...


جدید ترین وسیله برای آرایش موی سر

برای اولین بار در ایران


رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

قیمت :فقط  28800تومان

خرید محصول رنگ موی موقت هات هیوز - Hot Huez :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

18,000تومان



پیش از حمام موها را شانه کنید نه بعد از آن



هندی‌ها به شانه‌ کردن موها اهمیت زیادی می‌دهند، سرخط همه توصیه‌های آنها سفارش به شانه کردن موهاست، آنها می‌گویند وقتی موها به طور مرتب شانه شوند، احتمال شکننده شدن آنها کاهش می‌یابد. اما شانه کردن هم از نظر آنها اصول خاص خود را دارد؛ اول از همه می‌گویند که موهای خیس را نباید شانه کرد، زیرا وقتی مو خیس است بیش از هر زمانی ضعیف و شکننده می‌شود و به همین دلیل نباید به هیچ‌وجه موهای خیس را شانه کرد. البته حواستان باشد بهتر است موها به‌طورطبیعی خشک شوند تا آسیب کمتری ببینند. از سشوار و خشک‌کننده‌ها تنها زمانی استفاده کنید که مجبورید در زمانی کوتاه موها را خشک کنید یا بخواهید آنها را برای مراسمی خاص حالت دهید. البته باید گفت بهتر است موها را قبل از شستن، شانه کرده و گره‌های آن را باز کنید.



قدیمی‌ترین روغن‌های هندی‌ها



طب سنتی هندی اعتقاد فراوانی به قدرت روغن نارگیل در احیای مو دارد و در واقع این روغن، یکی از رایج‌ترین مواد طب آیورودا یا همان طب هندی است و چون مغذی است و خاصیت مرطوب‌کنندگی فراوان دارد، از آن اغلب به عنوان یک درمان برای کمک به رشد مو استفاده می‌کنند. برای مصرف روغن نارگیل باید آن را با روغن کرچک و عطر مخلوط کرده و به طور مرتب در ماساژ پوست سر به کار برد. قابل ذکر است که ماساژ دادن موها توسط روغن نارگیل می‌تواند شما را از شر شوره سر، موخوره و ریزش مو نیز نجات دهد. بیشتر محصولات تجاری مخصوص رشد موی آیورودا حاوی روغن نارگیل هستند. علاوه بر این هندی‌ها چند قرن است که از روغن نارگیل به عنوان ماده‌ای برای جلوگیری از پیری و رهایی از استرس استفاده می‌کنند. همچنین عطر نارگیل حس تازه‌ای را در شما متولد می‌کند.



اهمیتی که هندی‌ها به روغن می‌دهند



یکی از تکنیک‌هایی که هند‌ی‌ها به آن اهمیت زیادی می‌دهند، روغن زدن به موهاست، آنها می‌گویند باید حداقل هفته‌ای ۲بار موها را روغن زد، البته بهترین حالت این است که قبل از شست‌وشو این کار را انجام دهیم. روغن به راستی می‌تواند روی موهای شما معجزه کند زیرا همچون لایه‌ای روی هر کدام از تارهای مو می‌نشیند و درخشندگی خاصی به موها می‌دهد. ماساژ با روغن نیز می‌تواند جریان خون پوست سر را تسهیل کند و در نتیجه رشد موها را افزایش دهد. البته در کنار استفاده از روغن حواستان باشد که نباید از کاندیشنر‌های آسیب‌زننده و شامپوهای قوی استفاده کنید چون آنها به موها آسیب می‌رسانند و آنها را خشک می‌کنند. البته اگر موها شوره داشته ‌باشند باید با یک شامپوی ضدشوره خوب آنها را از بین برد. در کل باید سعی کنید موها را همیشه تمیز نگه دارید و آنها را در معرض بادهای خیلی قوی، گرد و خاک و آلودگی‌های دیگر قرار ندهید.



هندی‌ها موها را روغن داغ می‌کنند



ماساژ با روغن داغ می‌تواند تا حد زیادی رطوبت موها و پوست سر را تامین کند. برای این کار از روغن‌های باکیفیت استفاده کنید، روغن‌هایی مانند روغن نارگیل، بادام یا زیتون می‌تواند بسیار مناسب باشد. اما تکنیک روغن داغ چگونه است؟ شما باید مقداری روغن را در یک ظرف ایمن در ماکروویو گرم کنید، گرمای آن نباید در حدی باشد که دستتان را بسوزاند. ب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.