جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

نوشیدنیهای شفابخش-قسمت دوم

همه ما از خاصیت میوه‌ها زیاد شنیده‌ایم و حتی ترجیح می‌دهیم برای درمان بیماری‌هایی که هر از گاهی سراغ‌مان می‌آید ‌از میوه‌ها استفاده کنیم. طبیعتا عصاره میوه‌ها هم سرشار از ویتامین‌ و مواد معدنی مورد نیاز بدن ماست و خیلی ساده می‌توان با کمک یک دستگاه آبمیوه‌گیری، یک داروخانه طبیعی در منزل ایجاد کرد.



قسمت دوم



****برای تقویت مادران باردار


اگر بار شیشه دارید!


مواد لازم: یک مشت کوچک اسفناج، یک‌‌چهارم یک آناناس متوسط، 4 عدد مارچوبه، یک عدد سیب زرد، یک مشت نخودفرنگی تازه، یک مشت کوچک تخمه آفتابگردان، نصف یک آووکادوی رسیده، چند تکه یخ.


روش تهیه: قبل از اینکه آبمیوه‌گیری را روشن کنید، بهتر است اول سیب را داخل آبمیوه‌گیری گذاشته، بعد نخودها، اسفناج و مارچوبه را در آبمیوه‌گیری ریخته تا و بعد آناناس را اضافه کنید. درجه آبمیوه‌گیری را روی «دور کند» بگذارید تا بیشترین میزان آبمیوه نصیبتان شود. تخمه آفتابگردان، یخ و آووکادو را در مخلوط‌کن ریخته تا کاملا نرم شود.



****اگر کم‌خون هستید


ملوان زبل شوید!


مواد لازم: 2 مشت بزرگ اسفناج، 2 عدد سیب زرد، 3 سانتی‌متر ساقه بروکلی، یک عدد چغندر خام کوچک، نصف یک فلفل سبز (دانه گرفته)، چند تکه یخ.


روش تهیه: آب سیب‌ها، اسفناج، بروکلی، چغندر و فلفل را با کمک آبمیوه‌گیری گرفته و درصورت تمایل با مقداری یخ آن را خنک کرده و میل کنید.



****اگر کلسترول‌‌تان بالاست


چربی اضافه خونتان را بسوزانید!


مواد لازم: یک مشت انگور سیاه، یک مشت انگور قرمز، 2 عدد سیب زرد، 3 سانتی‌متر ریشه زنجبیل تازه، یک عدد چغندر خام، یک عدد گوجه‌فرنگی رسیده.


روش تهیه: بهتر است انگورهای سیاه و قرمز، زنجبیل، چغندر خام و گوجه‌فرنگی را بین 2 عدد سیبی که دارید (مثل ساندویچ!) در آبمیوه‌گیری بگذارید تا آب همه مواد گرفته شود. سعی کنید آب میوه‌ها را با درجه «کند» بگیرید و میوه‌ها را به آرامی داخل آبمیوه‌گیری هل دهید. در نهایت داخل آبمیوه یخ ریخته و نوش‌جان کنید.


****اگر فشار خون دارید


بدون فشار زندگی کنید!


مواد لازم: 3 عدد چغندر خام، 2 عدد سیب زرد، یک مشت بزرگ انگور قرمز یا سیاه، چند تکه یخ.

روش تهیه: تمام مواد را داخل آبمیوه‌گیری ریخته و آب آن را بگیرید. یادتان باشد انگورها را حسابی در آبمیوه‌گیری فشرده‌سازی کنید که بیشترین عصاره را بگیرید. در نهایت با مقداری یخ نوش‌جان کنید.



شاد باشید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.