جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

نوشیدنی های شفابخش-قسمت اول


در ادامه به معرفی مخلوط میوه‌ها و سبزیجات مختلفی می‌پردازیم که هر کدام برای درمان یکی از بیماری‌های شایع مناسب است. با نوشیدن این آبمیوه‌های طبیعی نه تنها عوارض جانبی در کار نخواهد بود، حتی شاید دیگر نیازی به قرص و آمپول هم نداشته باشید!



قسمت اول


انسولین طبیعی بنوشید!


مواد لازم: یک مشت کاهو، مقداری لوبیا سبز، 2 عدد کلم فندقی (کلم بروکسل)، 2 عدد سیب زرد، 2 عدد هویج متوسط، نصف یک آووکادوی رسیده، 2 قاشق چای‌خوری سرپر دارچین، 2 تکه یخ.


روش تهیه: کاهو، لوبیا و کلم بروکسل‌ها و 2عدد سیبی که دارید، داخل آبمیوه‌گیری بگذارید. ابتدا آب این مواد را گرفته و بعد آب هویج‌ها را بگیرید. سپس آب این مواد را همراه با آووکادو، دارچین و یخ داخل مخلوط‌کن بریزید تا آماده مصرف شود.



اگر پوست‌تان خراب است!


مواد لازم: 2 عدد سیب زرد، یک برش 3 سانتی‌متری آناناس، 2 سانتی‌متر ریشه زنجبیل تازه، یک سوم یک عدد لیمو ترش، یک‌چهارم یک خیار متوسط، یک‌دوم یک آووکادوی رسیده، یک قاشق چای‌خوری تخمه مخلوط، یک قاشق سرپر چای‌خوری دانه لسیتین، 2 قاشق چای‌خوری مخلوط روغن‌های آفتابگردان، سویا، کتان، کنجد و سبوس برنج و جو.


روش تهیه: آب سیب، آناناس، زنجبیل، لیمو و خیار را بگیرید. آووکادو، تخمه‌ها، گرانول و روغن را در مخلوط‌کن بریزید و کاملا هم بزنید. در نهایت، آبمیوه‌ها را به مواد مخلوط‌شده اضافه کرده و با کمی یخ در مخلوط‌کن بزنید تا اسموتی یکدست و نرمی ایجاد شود. برای اینکه بهترین نتیجه ممکن را بگیرید، این اسموتی را با شکم خالی میل کنید.




اگر زیاد سرما می‌خورید!


با گلوی ورم‌کرده خداحافظی کنید!


مواد لازم: 100 گرم آب ‌‌‌‌‌هویج، 100 گرم آب ‌پرتقال تازه و نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل تازه رنده شده.


روش تهیه: تمام مواد را با هم مخلوط کنید و پیش از خواب بنوشید. البته اگر با مشورت پزشک همراه این نوشیدنی، از قرص «روی» استفاده کنید، به تقویت ایمنی بدنتان کمک خواهید کرد.



......


ادامه این نوشیدنی ها را در پست های بعدی با ما همراه باشید.

برگرفته از مجله طب سنتی ایران


شاد باشید. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.