جلوه های زیبایی و سلامت
جلوه های زیبایی و سلامت

جلوه های زیبایی و سلامت

رازهای سلامت

آیا لیزر موهای زائد برای شما مناسب است؟+عکس

موهای زائد یکی از معضلات مهم در زندگی بسیاری از زنان است، اما درمان نیمه دائمی آن می‌تواند به شما کمک کند تا کنترلش کنیداگر شما به از بین بردن موها با لیزر درمانی فکر می‌کنید، بدانید که زمستان، زمان مناسبی برای این کار است.

آیا لیزر موهای زائد برای شما مناسب است؟

یکی از بزرگترین خطرات هر نوع لیزر، تابش نور خورشید قبل یا بعد از درمان است، زیرا شما رنگدانه‌ی پوست را در معرض خطر قرار می‌دهیدکاسل، در کلینیک جوان سازی صورت در سیدنی می‌گویدوقتی که قرار گرفتن در معرض نور خورشید به حداقل برسد، لیزر، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

 

 

خرید محصول ست کامل موکن ویزیت - Wizzit :

بهترین راه حل برای رهایی از موهای زائد بدن دقت زیر دستان شماست بسیار سریع و بدون درد مخصوص آقایان و خانم ها

21,000تومان

 



 

نسل جدید موکن های برقی

همراه با کیف ست آرایش

بهترین راه حل برای رهایی از موهای زائد بدن

دقت زیر دستان شماست

بسیار سریع و بدون درد مخصوص آقایان و خانم ها

ست کامل موکن ویزیت - Wizzit


بهمراه ست کیف آرابش


موکن ویزیت یک اختراع شگفت آور است که مو های زائد شما را از ریشه می کند و برای هفته ها از رویش مجدد آن جلو گیری می کند.
موکن ویزیت یک موکن کوچک اما فوق العاده قدرتمند می باشد که فقط با دوعدد باطری کار میکند و نیاز به انرژی زیادی ندارد. اینموکن با ایجاد محیط مغناطیس در نوک کشنده های خود موها را بدون هیچ دردی به سمت خود میکشد و باعث کنده شدن آنها از ریشه میگردد. همچنین به همراه موکن ویزیت یک کیف ست آرایش قرار دارد که ارزش آن به مانند خود موکن می باشد.

ست کامل موکن ویزیت - Wizzit


بهمراه ست کیف آرابش


موکن ویزیت به طور خاص برای گرفتن مو ها طراحی شده است. مهم نیست که این موها به چه طولی و ضخامتی باشند. موکن ویزیت با حرکت چرخشی و به طور بی درد ساقه و ریشه مو را از بین می برد. برای اینکه بتوانید از موکن ویزیت بهترین استفاده را ببرید کندن موهای زائد روشی دارد که باید آنرا با هر دستگاه موکنی که استفاده میکنید رعایت کنید. برای استفاده بهتر از موکن ویزیت موکن را بر خلاف جهت رویش مو و به صورت عمودی روی موضع مورد نظر قرار دهید تا کاربردی دستگاه بیشتر شود. همچنین میتوانید برای استفاده بهتر سر پلاستیکی موکن ویزیت را در بیاورید.

ست کامل موکن ویزیت - Wizzit


بهمراه ست کیف آرابش


موکن ویزیت برای کندن موهای پا، صورت، ساعد ها،

میان ابرو ها ، زیر بغل و تمام قسمتهای حساس بدن.

دارای قدرتی چند برابر نسبت به موکن های دیگر

بسیار کوچک و سبک

قابل استفاده در منزل، مهمانی ها، مسافرت و ...


بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

ست کامل موکن ویزیت - Wizzit

خرید محصول ست کامل موکن ویزیت - Wizzit :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

21,000تومان

لیزر چگونه عمل می‌کند

هر قسمتی از بدن که موهای قهوه‌ای دارد می‌تواند با لیزر، درمان شودکاسل می‌گویدبرای خانم‌ها زیر بغل، خط بیکینی و پاها بیشتر متداول استو برای آقایان، ریش، سینه و نواحی کمر.

این فرایند با هدف قرار دادن فولیکولهای مو، که ما با حدود ۵ میلیون (که ۱ میلیونش روی سرمان استاز آنها به دنیا می‌آییم، کار می‌کندچرخه‌ی مو شامل ۳ مرحله استرشد، انتقال و استراحتپالس‌های لیزر به موهای در مرحله‌ی رشد، نور می‌تابند تا فولیکول‌ها را از بین ببرند.

کاسل می‌گویدمعمولا به یک سری جلسات لیزر به مدت ۴ تا ۸ هفته نیاز داریدالبته به ناحیه‌ی تحت درمان بستگی دارددر هر جلسه حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از موها کاهش می‌یابد، و تا زمانیکه دیگر مویی در نواحی پوستتان باقی نماند، همچنان فولیکول‌ها مورد هدف قرار خواهند گرفت.

کاسل توضیح می‌دهددر حالی که شما می‌توانید از بین رفتن موها را در زیر بغل و پاهایتان بعد از ۶ تا ۸ هفته ببینید، بطور کلی حداقل یک سال درمان منظم نیاز است تا به نتیجه‌ی خوبی برسیدولی برای موهای صورت زمان بیشتری لازم است، زیرا تولید دائمی هورمون‌ها توسط بدن، می‌تواند یک چرخه‌ی رشد جدید از موهای صورت ایجاد کند و در نتیجه درمان صورت، سخت‌تر است.

لیزر بین ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد که بستگی به قسمت مورد نظر داردکاسل می‌گویداکثر مردم می‌گویند لیزر راحت‌تر از اپیلاسیون با موم استبالای لب، ناحیه‌ی بیکینی و سینه، مناطق حساس‌تری برای لیزر هستند.

چه کسی می تواند با لیزر درمان شود؟

برای ارزیابی اینکه آیا لیزر برای شما مناسب است یا نه، باید مشاوره‌ی پوست و بررسی‌های پزشکی انجام شودلیزر برای انجام کار به رنگدانه نیاز دارد، بنابراین روی موهای بلوند و قرمز تاثیر کمتری دارد و روی موهای خاکستری و سفید کار نمی‌کنددر چنین مواردی،کاسل پیشنهاد می‌کند که الکترولیز که یک فرایند دائمی اما دردناک‌تر است و با چندین سوزن انجام می‌شود را امتحان کنید.

لیزر درمانی یک روش پزشکی است، بنابراین یک سابقه‌ی کامل پزشکی باید از شخص گرفته شودمتخصص پوست، دکتر الیزابت هیگز می‌گویددر طول بارداری یا وقتی تب خال دارید یا دارای شرایطی مانند لوپوس هستید، نباید لیزر درمانی انجام دهیدداروهای درمان آکنه مانند روآکوتان نیز نباید مصرف شوندبنابراین قبل از درمان با پزشکتان مشورت کنید.

همچنین مهم است که ناحیه‌ی مورد نظر، حداقل از ۳ هفته قبل، اپیلاسیون یا برنزه نشده باشدکاسل توضیح می‌دهد که لیزر نمی‌تواند بین رنگ قهوه‌ای واقعی و قهوه‌ای ساختگی تفاوتی قائل شود، چون فقط رنگدانه را می‌بیند.

پس باید از هر نوع برنزه شدن اجتناب کنید تا لیزر بتواند بدرستی و بدون ایجاد زخم در سطح پوست، به فولیکول موهایتان دسترسی داشته باشد.

اول، سلامت پوستتان را در نظر بگیرید

دکتر هیگز می‌گویدلازم است که لیزر درمانی متناسب با پوست شما باشداگر اپراتوری که لیزر انجام می‌دهد از تنظیمات درستی استفاده نکند، دچار لکه‌های تیره، لکه‌های سفید، تاول، کبودی یا زخم می‌شوید.

در استرالیا، اداره‌ی مدیریت محصولات درمانی،بمنظور اینکه دستگاه‌های لیزر و ماشین‌های دارای پالس نور شدید صرفاً برای اهداف درمانی استفاده شوند، بر واردات آنها، نظارت می‌کنداما از بین بردن مو بعنوان یک کار درمانی در نظر گرفته نمی‌شود.این بدین معنی است که هرکسی می‌تواند یکی از این دستگاه‌ها بخرد.

کاسل می‌گویداگر کسی بدرستی آموزش ندیده باشد، ممکن است کارها را اشتباه انجام دهداگر مردم با یک دستگاه کم قدرت تحت درمان قرار گیرند، این کار بجای اینکه موها را از بین ببرد، فقط آنها را کاهش می‌دهد.

از آنجایی که در هر کاری، دستورالعملی وجود دارد اما می‌تواند اجرا نشود، پس تحقیق کنیددکتر هیگز می‌گویدبررسی کنید که آیا اپراتور درمانگر شما برای استفاده از آن دستگاه لیزر تعلیم دیده است یا نهو اینکه آیا درباره‌ی انواع پوست، آگاهی از عوارض، داروها و ایمنی لیزر به او آموزش داده شده است؟

خرید محصول موبر سمباده ای :

موبر سمباده ای smooth away با داشتن دانه های ریز کریستال برای پاک کردن موهای زائد بدن بسیار مناسب میباشد!

7,000تومان


خرید موبر سمباده ای مردانه و زنانه برای از بین بردن مو های زائد بدن با استفاده سریع و آسان و همچنین قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی فابنر

خرید موبر سمباده ای | خرید اینترنتی موبر سمباده ای | خرید پستی موبر سمباده ای | خرید موبر سمباده ای اصل | موبر سمباده ای | خرید موبر دایمی سمباده ای 


خرید اینترنتی موبر سمباده ای

موبر سمباده ای صورت و بدن اسموت اوی که به سادگی و بدون درد موهای زائد بدن شما را از بین خواهد برد و نرمی و لطافت را به پوست شما باز خواهد گرداند. موبر سمباده ای اسموت اوی Smooth Away با داشتن دانه های ریز کریستال و قابلیت و ویبره مناسب برای پاک کردن موهای زائد بدن می باشد با استفاده از Smooth Away می توانید برای مدتی طولانی پوستی نرم داشته باشید Smooth Away بزرگ برای پاها دستها و زیر بغل می باشد Smooth Away کوچک برای از بین بردن موهای لب و چانه می باشد.
روش کار با موبر سمباده ای اسموت اوی بسیار آسان است ابتدا بر روی موهای زائد خود آب بریزید و موبر را به مانند تصویر به صورت چرخشی روی آن بمالید با کمک سمباده های موجود در سطح Smooth Away موهای زائد شما به همین آسانی از بین خواهد رفت و هیچ اثری از جای موها باقی نمی ماند و همچنین رویش مجدد موها را نیز به تاخیر می اندازد .با توجه به اینکه موهای زائد بدن همیشه یکی از معضلات روزمره زندگی بخصوص برای بانوان است . موبر سمباده ای را با قیمت مناسب کیفیت عالی . بدون دردسر . بدون درد هر لحظه که اراده کردید هر جایی باشید می توانید استفاده نمایید و اثر جادوئی آنرا ببینید.

خرید موبر سمباده ای

آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید؟

با کدام یک از روش های زیر؟

با لیزر و پرداخت هزینه زیاد؟

از بین بردن با زحمت و درد زیاد؟

به کمک مواد شیمیایی؟

کندن موهای زائد؟!

و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح؟

روش های بالا را کنار بگذارید!

http://fabner.biz/Files/mobar/2%20(2).jpg

با وجود این موبر سمباده ای ساده دیگر نیازی به هیچ یک از روش های بالا نیست!

حالا روش سریع و آسان را تجربه فرمائید در حالی که همه خانمها آن را می پسندند

موبر سمباده ای smooth away با داشتن دانه های ریز کریستال برای پاک کردن موهای زائد بدن بسیار مناسب میباشد!

 


http://fabner.biz/Files/mobar/2%20(1).jpg

خرید موبر سمباده ای را به شما پیشنهاد میکنیم


موبر سمباده ای

موبــر دائـمی Sundepil

آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟

با استفاده از سان دپیل SunDepil می توانید موهای زائد بدن را

از بین برده و بدون ان که حالت زشت استفاده از تیغ را داشته باشد

۸ تیکه موبر سمباده ای برای جاهای مختلف بدن

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com


 

 

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com
 
موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com

آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟

 با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟ از بین بردن با زحمت زیاد ؟ به کمک مواد شیمیایی ؟ کندن موهای زائد ؟ و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح ؟ این روزا دیگه کسی این روش ها رو نمی پسنده!!

 

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com

روش جدید برای از بین بردن موهای زائد استفاده از موبر دائمی سان دپیل می باشد. 

حالا روش سریع و اسان را تجربه کنید در حالی که همه خانمها این روش را می پسندند.

سان دپیل با داشتن دانه های ریز کریستال برای پاک کردن موهای زائد بدن می باشد.

با استفاده از سان دپیل از پوستتان مراقبت کنید.استفاده از سان دپیل یک روش کاملا بیخطر بوده به راحتی و در هر شرایطی می توانید استفاده عالی را از این محصول را داشته باشید.

با استفاده ازموبر سمباده ای می توانید برای مدتی طولانی پوستی نرم داشته باشید.حتی آقایان نیز میتوانند از این محصول استفاده نمایند.

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com

روش استفاده از موبر Sundepil :

بر روی موهای زائد خود آب بریزید و موبر را به مانند تصویر بالا به صورت چرخشی روی آن بمالید موهای زائد شما به همین آسانی از بین خواهد رفت و هیچ اثری از جای موها باقی نمی ماند و همچنین رویش مجدد موها را نیز به تاخیر می اندازد . این محصول در اروپا بعد از تولید در عرض دو ماه رکورد پرفروشترین محصول آرایشی بهداشتی را شکست .با توجه به اینکه موهای زائد بدن همیشه یکی از معضلات روزمره زندگی بخصوص برای بانوان است . این محصول با قیمت مناسب کیفیت عالی . بدون دردسر . بدون درد هر لحظه که اراده کردید هر جایی باشید می توانید استفاده نمایید و اثر جادوئی آنرا ببینید.

موبــر  سمباده ای و دائـمی Sundepil|www.shadifun.com

خرید محصول موبر سمباده ای :

برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

7,000تومان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.